Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Fredag kväll

Kategori: Allmänt

Hej kära vänner och alla ni andra också =o)

Sista dagen på min ledig vecka så jäkla skönt.. Hatar att vara ledig när alla andra är i skolan eller jobbar och har inte tid för mig... Nej nu var jag dum så synd när det inte om mig. Har haft en jätte skön vecka skönt att bara vara jag.

Har haft en super bra fredag först var jag på förskolan och fick mitt papper underskrivit.. Sen Ville josefina titta på mobiltelefoner så det gjorde vi  men vi hittade inte något.  Sen in på ica och handlade mat. Kina mat stod på schemat. Hem till Lotta lagade mat kina maten blev super god verkligen något att rekomendera er alla.

Lets Dance tittade vi på. tyckte det var jätte tråkigt att Blondinbella åkte ut...

Har precis gjort en ansiktsmask så himla skönt... Nu sitter jag och pratar med Pernilla i telefon super kul.

I morgon är det sommar fest. Ja ni läste rätt sommar fest mitt i vintern. Ska bli super skoj. Vi längtar efter sommaren här på balder =)


Puss och Kram till er

Kommentarer

  • Marina säger:

    Jag har en utmaning åt dig på min blogg!

    2009-01-24 | 10:03:54

Kommentera inlägget här: