Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Drömmar

Kategori: Allmänt

Drömmar ska man ha, massor. En dröm jag alltid har haft är att åka till London och nu äntligen ska jag få komma ditt och dessutom med Josefina.Ska bli hur kul som helst. 

En annan dröm som också har slagit in det var det här med att åka skidor. Hur kul som helst det med.

Sen har jag självklart drömmar som jag ALDRIG kommer att slå in ni vet sånahär underbara kärleks drömmar sånt man ser i alla filmer.. Kärlek vid första ögon kastet... Fast det där tror jag starkt på.. För så var den en gång för fyra år sedan.. Vid en viss buss station någon stans i Världen. Där stod du. =) Det var kärlek!  En kärlek som blev till en väldigt bra och nära vän än idag!

Sen har vi drömmar om att bli ekonomiskt oberoende.. Vilket jag tror kommer bli en dröm för alltid =) Lär ju aldrig hända eftersom jag pluggar till lärare =)

Drömmar om ett annat utseende fast det är bara dumt egentligen men drömma kan man.. Fast det var mer när man var mindre tycker jag. Jag är fin som jag är.

Drömmen om den perfekta killen... Kommer den drömmen att slå in? 
Självklart kommer den att göra det. När man minst annar det dyker han upp.

Vad har ni för drömmar?


Kommentarer

  • Cwenzzon säger:

    Du har härliga drömmar.. Några av dom har du ju fått uppleva och snart kommer dom andra me att slå in. Vänta du bara Nygren.. Kärleken kommer sakna men säker kanske.. Kanske tittar du åt fel håll bara när du e ute hehe.. Kramis

    2009-01-22 | 02:23:24
  • Arandur säger:

    Hoppas du får en bra dag :)

    Besök färna min fotoblogg.

    Följ den gärna med bloglovin.com och tipsa gärna andra :)

    2009-01-22 | 02:46:12
    Bloggadress: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här: