Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

A dream come true

Kategori: Allmänt

Äntligen Måndagen den 19 Januari!

Idag har jag Anna, Linda och Karin åkt skidor det för första gången det var bara jag som var nybörjare.. Det var så himla roligt. Något av det roligaste jag har gjort tror jag. Det var super svårt och det är fortfarande svårt! Men Anna vilket tålamod hon gav aldrig upp. Hon lärde mig att åka skidor. Hon ska vara stolt! Jag höll i hennes stavar så åkte vi tillsammans. Jätte  kul vi ramlade några gånger men inte så konstigt hon hade aldrig lärt något och jag har aldrig ståt på ett par skidor. Det har alltid varit en dröm att få åka skidor!

Jag vet inte hur jag ska beskriva denna fantastiska dag! Det är bara glädje!

Liftanar var riktigt roliga. Knapliften ramlade jag av några gånger.. Därav ett jätte blåmärke på insidan av låret.. Och några till kan man nog säga.. Men det hade jag räknat med =)

Här kommer lite bilder från dagen!



Kommentarer

  • Cwenzzon säger:

    Bästa dagen på länge.. Du va verkligen så duktig.. Rikgtigt kul asså. Fick mit ett gott skratt om inte fler hihi

    2009-01-22 | 01:06:09

Kommentera inlägget här: