Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Onsdag

Kategori: Allmänt

Igår TISDAG var jag på IKEA med Karina och Lotta hur kul som helst. Jag var ganska trött redan när jag slutade klockan kl 3 men såg verkligen framemot IKEA. Karin kom och hämtade upp mig och lotta och ANNA, anna orkade inte ta bussen till ulrichehamn och eftersom vi skulle till Jönköping så åkte hon med oss. Så släppte vi av henne.

Inne på ikea åt vi kötbullar och potatis hur gott som helst plus att det bara kostade ocss 16kr. Super billigt!!

Vi fick handlat massor av roliga saker. Karin gick wild and crazy. Det är roligt att gå på IKEA som Lotta säger det är insperation och det är alltid roligt! Jag längtar verkligen tills jag får en lägenhet. Ska titta runt lite på lägenheter här i borås. Det ska bli roligt! Längtar!

Nej nu ska jag ringa försäkringskassan! Ush det kommer ta tid alltid mycket kö när man ringer till dem!

Ska även gå ner och beställa mina glasögon idag! Det märktes så tydligt igår att jag behöver dem!

En liten uppdatering!

kramar

Kommentarer

  • Cwenzzon säger:

    Är karin och karina samma person?? =) Skoja lite bruden.. DEt va riktigt roligt igår asså.. Shit va jag shoppade men som sagt inget onödigt =p Kramis

    2009-02-04 | 16:12:18

Kommentera inlägget här: