Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Mkt Nöje

Kategori: Allmänt

Jag har blivit utmanad.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?

Tinet och blanda med den smälta chkladen.


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Min skrivare


3. Vad såg du senast på TV?

Greys


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?

23.50 den var 23.43


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Bilarna från gatan


6. När du senast var ute, vad gjorde du då?

Jag cyklade hem från Maxi


7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?

Greys på tv


8. Vad har du på dig?

Min underabara pjamas med mimmi


9. Drömde du något inatt?

Det gjorde jag säkert, men inget jag minns.


10. När skrattade du senast?

Igår när jag blev ingipsad


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Hyllor


12. Har du sett något konstigt på sista tiden?

Bara en massa konstiga människor som handlar mat


13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Ganska rolig faktiskt


14. Vilken var den senaste filmen du såg?

Hmm kommer inte ihåg vad den heter. Någon prodid med massa filmer i.


15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?

Jag skulle köpa massor av nya kläder och SKOR


16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:

Jag tycker det är läskigt att åka buss


17. Tycker du om att dansa?

Absolut det har blivit roligt på äldre dar


18. George Bush?

Ja vad ska man säga om honom!


19-20.Vad ska dina barn heta,pojke respektive flicka?

Det vet jag när jag ser dem.  Men Caroline med amrikanskt uttal är en dröm!


21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Absolut. Har bott i usa ett år!


22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Du har verkligen inte missat något i ditt liv.


23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?

Karin

Anna

Rebecka

Sofie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: