Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Malmö

Kategori: Allmänt

Hej på er!

Nu äntligen är jag i Malmö. Jag har verkligen längtat efter att få komma ner till la familija! =) Tåg resan gick bra drygt att det tog fem timmar. Men så är det när man inte tittar på resvägen utan går efter det billigaste. Men jag sov gott i allfall =)

Jag såg twlight på vägen ner men jag sov under 45 min så jag fick inte någon dirket handling. Så jag får se den en gång till innan jag säger vad jag tycker. Det var väldigt mkt folk på tåget igår.
Väl hemma i Malmö känns allt som vanligt. Det regnade lite smått men på något sätt är det grönare här nere men det brukar vara så. Våren är snabbare här.. Fick lite presenter bla strumpor KO block och massor av öronhänge. TACK!

jag och syrran hade ett one tree hill mini maraton igår såg tre avsnitt. Så nu är vi inne på sesong 6 som går på tv just nu =)

Idag Fredag kommer Emma och Katja på middag! Super mysigt har inte träffat dem på jätte länge så det ska bli mysigt! Ska även upp och möta syrran i stan nu titta på lite resor och kläder sen cykla en sväng till Maxi för att sätta upp min semester och även in till syrran o sätta upp henne semester!

Vädret idag är inte så dåligt ingen sol tyvärr men väldigt varm!

Nu ska jag forstätta duka och dammsuga till mamma kommer hem så blir hon glad!

Det är super skönt att vara hemma!

KRAMAR

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Hur kan du somna till twilight? 2 ggr!!!!! Du är ju lite knasig :)

    Här är det sol o fint iaf, skönt att det är helg!

    2009-02-27 | 13:35:45
    Bloggadress: http://komigenlotta.blogg.se/
  • Svensson säger:

    Härligt att du tog me dig vädret te Malmö =) Hoppas du har en kanon helg. Är det imon som man ska hålla utkik efter en grym Boråsare bland publiken? Hm vem kan de vara??

    2009-02-27 | 15:10:13
    Bloggadress: http://currykarin.blogg.se/
  • Carolina säger:

    Ha en riktigt mysig helg hemma med familjen, vi ses på måndag. Kram =)

    2009-02-28 | 11:21:00

Kommentera inlägget här: