Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Jag hör

Kategori: Allmänt

Fågelkvitter!!! Helt underbart!! Det är en skönsång och för mig betyder det VÅR!!! Idag har det varit 4plus grader helt underbart! Jag gick en lite promenad hem från Lotta idag på morgonen jag sov där i natt super mysigt!

Kl 2 hämtade Karin mig vi gick till gymmet.. Jag sprang 4km helt underbart.. NU ljög jag, Jag sprang 2 och gick 2 sen kl 15.00 var det dags för gympa. Då gympade jag en timme så ni kan ju tänka er hur jag mår just nu! Precis jag är helt slut!

Jag tror att jag har sträck ryggen också. Super ont har jag! Hoppas inte på det!

Måste säga GRATTIS Johan till jobbet i Stockholm! Det kommer bli super bra för dig!

Nu väntar duschen på mig en lång och härlig sen är det dags att röja lite hör och börja tänka på mat för det måste man också ha!

Kramar på er!!!

 Här sitter jag och målar i skolan!

Kommentarer

  • Cwenzzon säger:

    Vikka härliga bilder ni tar på bilden... Du verkar ju grym på att måla.. Snyggt blir det me =) Vill du inte ha ett litet större papper Nystan ler

    2009-02-15 | 22:11:06
    Bloggadress: http://currykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: