Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Idag...

Kategori: Allmänt

Idag gjorde jag något jag borde ha gjort förlängesedan.. Men ibland tar det lite tid att förstå.. hahaha

Först ska jag säga att det gick jätte bra att köra bil ner till Malmö.. Jag kör som en prinsessa.. Det var jobbigt att köra mellan Helsingborg och Malmö.. Det vägen är aldrig bra..

Men tillbaka till det jag har gjort.. Jag har klippt sönder mitt Lindex kort.. Alla som känner mig väldigt väl vet att jag älskar LINDEX.. Men jag shoppar alldels för mkt på kort.. Så idag hade jag sönder det..NU känner jag mig nästan naken utan det.. MEn det kommer bli bra.. En räkning mindre varje månad..

Snart har jag två räkningar mindre..För mitt mobil abonomang har jag också gjort av med.

Stolt över mig själv.. Nu behöver jag snart inte anmäla mig till lyxfällan. Vilken tur!

Sitter i mitt rum i Malmö.. Helt underbart!!

Att höra mamma Säga.. Jag älskar dig Live och inte i telefonen var också underbart!!

Men att inte ha BEcca hemma känns jätte konsigt.. men henne träffar jag i morgon tjohooo!!

Min familj betyder verkligen allt för mig. Vad skulle jag göra utan er?!

Nu ska jag försöka sova!!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: