Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Jag har ju glömt...

Kategori: Allmänt

Jag har ju glömt berätta något super super roligt...

När jag var i Grekland så fick jag en sms av mina Kära Vän Marina hon skulle fråga mig något.. Något hon inte kunde fråga per sms eller i telfon.. Jag som är så nyfiken..Jag tänkte å tänkte men jag kunde inte komma på något.

Men förra veckan sågs vi och hon berättade för mig.. JAG SKA VARA HENNA BRUDTÄRNA på henne bröllop nästa sommar. Jag längtar.. Det ska bli så super roligt. Och det är verkligen en ära att få vara med.

Bröllopet ska gå i lila. Det kommer bli hur fint som helst.

Marina du kommer få ditt bröllop precis som du vill ha det, det är jag absolut säker på!


Tack! Det betyder super mkt!

Kommentarer

  • Marina säger:

    Jag måste bara säga att det känns enormt bra i mitt hjärta att du ska vara min tärna, det syntes på dig hur glad du blev och du engagerade dig direkt..det är precis så en tärna ska vara och det var precis så jag visste att du skulle reagera, så nog känner jag dig allt =) Detta ska bli så kul!!

    2009-08-04 | 09:16:54
  • Karin säger:

    Gud va skoj Linda, de kommer bli så fint.

    Grattis till dig Marina =)

    2009-08-04 | 19:37:33
  • Marina säger:

    Tusen tack Karin =)

    2009-08-05 | 09:18:12

Kommentera inlägget här: