Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Hola era pantollerrrrr!!

Kategori: Allmänt

Hej på er där ute eller ni i Malmö.. Tror jag har mest läsare från Malmö fakitkst =)

Idag har vi underbart fint väder i Borås och det firar jag och Josse med att åka till Stranden hahah eller sjön kanske jag ska säga vi ska till allmenäs.. Ska bli hur skönt som helst att blotta fläsket och sola lite.. Kanske man kan få lite fin brun färg.. Måste ju ligga in så jag kan komma hem som en pannkaka från Egypten i Oktober! tror ni jag lyckas??

Har haft en super bra vecka i Borås... Även om det var lite tufft i början men nu börjar det bli bra!

har även ina som inneboende hur mysigt som helst. Och snart kommer världens bästa cliff och ska bo hos mig över helgen. Love it!

Nej nu ska vi dra!

Kramar

Kommentarer

  • Marina säger:

    Då får du nog prova klippen igen hjärtat för dom fungerar när jag tittar på dom...hmmm..skumt!

    2009-08-20 | 23:37:43

Kommentera inlägget här: