Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Min ängel!

Kategori: Allmänt

Min ängel har gått sönder.. Ush det känns lite jobbigt fakitkst måste gå ner och fixa den. Men det är så mkt annat som ska fixas nu också man hinner inte riktigt med allt.. Men för er som inte vet så är det en guld ängel som jag fick av farmor och farfar och av stefan när jag konfermerade mig.. hmm det stavas inte så men ni vad jag menar. Där står mitt namn på och jag älskar verkligen den! Men hänget har gått sönder! Tråkigt!!!

Helgen har varit super bra!

Camilla och Emilie var här hur kul som helst.. Riktigt riktigt roligt! Vi var i göteborg och strossade runt och åt mat och glass. Träffade Anders också vilken klippa han är!

Sen hem till Borås och vi somnade efter en stund helt slut var vi.

Söndag packade vi ihop och jag cyklade till jobbet och de köra det till göteborg för att gå på liseberg!

Det var en lång dag på jobbet igår känndes det som.

Hoppas allt är bra med er!

KRAMAR

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Hej Hjärtat! Låter som om du haft en toppenhelg. Låter riktigt mysigt. Saknar dig o det känns som om tiden går alldeles för snabbt. puss o kram

    2009-04-27 | 20:43:57

Kommentera inlägget här: