Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Hakuna Mattata!

Kategori: Allmänt

Eller något. Inga bekymmer bara lycklig var dag! Så önskar jag verkligen alla dagar var. Inga bekymmer!

Idag har jag lyxat till det lite jag var och klippte mig behövde verkligen det. Nu känner jag mig som 24 igen! Även om jag bara är 23 och ogift!  ;0)

Först vill jag säga till min älskade Syster Rebecka! Du är bäst! Och jag är verkligen så glad för din skull! Du vet vad jag menar. ohh jag längtar verkligen efter vår semester det ska verkligen bli super härligt att åka iväg bara du och jag en vecka! Jag längtar verkligen!

Kärlek.. Varför ska det vara så himmla svårt jag förstår inte alltid! Men jag ger inte upp det här ska bli bra! Jag är bara så feg. Jag brukar aldrig vara det. Men det här känns på något sätt. 1. Det kan rinna ut i sanden. 2. Det kan bli hur bra som helst! 3. Jag vet inte alls!

Vänner: Charlotte min vän Lotta potta! Jag saknar dig verkligen! Jag hoppas jag får träffa dig i morgon. Känns som jag inte sett eller pratat med dig på evigheter. Inte bra! Men det blir så när vi bådfa har mycket att göra!

Vad mer ska jag säga!

Jag saknar min familj och det dröjer mer än 1 månad tills jag får träffa er!
Jag är verkligen en riktigt familjemänniska. Vad skulle jag göra utan er?!!




Valborg i morgon, Det ska bli strållande väder och då passar grillning, bada, sola, brändboll och massa annat skoj perfekt på shcemat tycker jag.... Vi ska ut till allmenäs!

Det ska bli super bra!

Nej nu ska jag hoppa ner i sängen! I morgon väntar Torsdags möte som vanligt hoppas på det bäst!

KRAMAR

Kommentarer

  • Kristina säger:

    ÅÅÅÅ helt sjukt mysigt att få bada och sola! Ni har ju värsta sommaren! :) Här ligger det snö kvar här och var men det är soligt och fint väder! Puss och Kram!

    2009-04-30 | 08:58:13
  • Sara - Lilla Rara Sara säger:

    Hoppas du får det trevligto ch kul på valborg:-)



    ps. visa framfötterna o ta för dig så kommer det nog gå bra ;-)

    2009-04-30 | 08:58:50
    Bloggadress: http://lillararasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här: