Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Snart...

Kategori: Allmänt


Nu är det snart dags för mig att åka tillbaka till Malmö för en weekend. Ska bli jätte mysigt. Det var verkligen jobbigt där i slutet av sommaren. Men det löste sig och nu mår alla bra och alla har det bra. Ibland blir det lite kaos. Vad skulle livet vara utan kaos? 

Jag åker hem lite blandade känslor livet i Malmö är inte som det brukar vara. Känns jätte konstigt.. Vet inte vad jag ska göra åt det. Jag är den jag är, jag kanske inte alltid har varit den person jag är nu känner jag men jag tycker själv inte att jag är en dålig person. Fast man tycker kanske inte själv att man är en dålig person om jag tänker efter jag vet att jag har mina brister men jag är långt ifrån en dålig mäniska!

Många tankar snurrar om kring i mitt huvud denna kväll jag borde egentligen vika min tvätt men det orkar jag inte sitter här och skriver av mig lite istället. Är ute på praktik just nu men jag har bara varit där en gång. Idag trodde jag att jag skulle dö.. jag vaknade upp låg kvar i sängen ett tag reste mig upp satta mig på säng kanten och insåg snabbt att det här kommer aldrig att funka ramlade ihop igen. Precis som jag trodde. Allt vara svart och jag fick en fruktansvärd konstig känsla i kroppen som gick över i illamående och kraftig huvuvärk låter nästan som om det skulle vara migrän jag lider av. RIngde till vårdcentralen och fick prata med den sämsta läkaren någon sin tror inte att han förstod mig rikgit men men.. Han frågde två gånger om jag var gravid! Jag sa försiktigt nej det är jag inte sen frågade han igen och då sa jag nej jag är inte gravid det är inte möjligt så länge man inte tror på ljungfru födelse eller vad det heter!! Jag skulle återkomma på måndag svarade han mig! Bra läkare det! 

Fredag var det idag ja.. Idol yasmina åkte ut idag! Jag har mina favosar kvar. Johan och Anna! Jag älskar verkligen Johan han är så cool! Han gör sin egen grej lixom!

Nej nu var det nog dags att gå och lägga sig tror jag! Känner mig väldigt trött ska inte ställa klockan i morgon ska sova tills jag vaknar ska bli underbart!

Kramar från mig!  

Kommentarer

  • Sara säger:

    men lilla gumman hoppas allt ar battre med dig , jag laser din blogg sa ofta jag kan saknar dig sa mkt min lilla trollboll :D

    2008-10-22 | 05:45:42
  • lina säger:

    hoppas verkligen att du mår bättre...du får gärna ringa om du behöver prata :-) Kram kram.

    ps...du är ABSOLUT ingen dålig människa!!

    2008-10-25 | 18:04:47

Kommentera inlägget här: