Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Hmmm

Kategori: Allmänt

Idag mår jag inte så jätte bra faktiskt känns som om jag har haft feber lite då o då.. När jag och Emil stod i kön på ica kändes det nästan som om jag skulle svimma inte kul.. Men hoppas på att må bättre i morgon.. Får inte bli sjuk det finns inte i min värld just nu.. Har super mkt i skolan kan inte missa det..

Rebecka och stefan kommer på fredag tjohooo.. Längtar sen kommer jag snart till Malmö längtar efter det också!!

Tack för en super mysig kväll Emil och tjejerna :)

Tycker så mkt om er!

Kommentarer

  • Julia säger:

    tack själv för en mysig helg :) hoppas du mår bra imorn så vi kan träna :) och förlåt för att jag är jobbig ibland...

    2008-10-05 | 23:30:10
    Bloggadress: http://julala.blogg.se/
  • elin säger:

    krya på dig gumman =)

    2008-10-07 | 00:38:59
  • Sara säger:

    hoppas du mår bättre idag!

    kramar

    2008-10-07 | 07:54:52
    Bloggadress: http://honsomskablifru.blogg.se/

Kommentera inlägget här: