Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Varför?

Kategori: Allmänt

 Ledsen att jag inte blogga igår vänner! Men jag hade inte någon lust gårdagen var inte rolig! Dagen började med att jag gick upp vid kvart över sju. Började kl 9 på förskolan har några dagar att ta igen från praktiken. Hade en jätte mysig dag på förskolan inte så många barn bara massa små vilket jag tycker är underbart! Dem är så gulliga och spontana. De kommer springande med armarna upp i luften och vill komma upp i famnen det är så mysigt.. Jag vill också bli mamma till en liten bebis! Det ska bli min tur också! Slutade jobba kl 15 på förskolan direkt hem och hämtade arbetskläderna till underbara ica som jag bruckar tycka är kul men igår var det inte alls det, det var så mycket folk mina arbetskamrater var så sura alla hade nog vaknat på fel sida tror jag.. Det var bara jätte dålig stämmning. Inte roligt alls! Slutade i allfall kl 20 var hemma vid 21 äntligen kännde jag när jag satte mig ner i soffan och bara andades ut.

Alla satt ner  och tittade på IDOL.. Tyckte det var bra att Johan åkte ut Alice förtjännar att stå i final.  Robin B var ju underbart bra igår. Super bra jag börjar nästan tro att det är han som vinner eller -nej det tror jag inte. jag vet att Kevin vinner. Men även om inte Robin vinner så får han säkert skivkontrak. Det tror jag många får i IDOL 2008.

Den var ingen rolig dag igår. Jag var på hemskt humör. Inget var roligt kännde mig bara helt världelös.. Och det gör inte saken bättre att sitta i kassan på ica en fredag kväll då allt kärlekspar kommer och handla fredagsmys eller står där och ser så jäkla lycklig ut!!

Varför kan man inte vara vara nöjd med hur man ser ut. Jag vet att man kan göra något åt det själv men det är ju så svårt att sluta äta allt gott och jag vet att man inte behöver sluta äta allt gott men man behöver inte äta det varje dag. Det bästa är också att börja träna.. Men det är ju jobbigt att gå till träningen VARFÖR är det så när man vet att när man går därifrån så mår man tio gånger bättre? Varför har jag ingen karäktar att göra det? VARFÖR VARFÖR VARFÖR??? Det är många varför idag eller igår var det många VARFÖR.. Lotta kom och sov hos mig vilket var jätte skönt.. Fick pratat av mig lite. Josefina och jag satt också och pratade om singellivet varför det inte är någon som upptäcker oss.. Vi pratade mycket om vad det är för signaler man sänder ut till killar när man är ute! Hmm intressant det här..

MEN idag är det LÖRDAG och det är en bra LÖRDAG.. Jag ska städa och göra juk mysigt. Stefan kommer i morgon vilket ska bli super kul. Vi ska på jul marknad och bara umgås.

Nej nu är det dags att hämta tvätten!


Ibland har man dagar man bara vill gå och lägga sig och aldrig vakna upp igen. En sådan dag hade jag igår!!



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: