Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

VAD F*N!!!

Kategori: Allmänt

Jag blir så trött ibland.. Denna dagen skulle jag bara vilja hoppa över.. USH USH USH.. Ingen bra dag idag! jag som trodde den skulle börja jätte bra men så fel jag hade. Dagen började med självklart att jag vaknade som vanligt vid halv 8 tittar på mobilen och den visar att jag har två nya SMS.. tjioo vem tänker på mig mitt i natten.. Som vanligt ingen en från Maxi och ett från ONOFF min mobil är klar. Jippi härligt.. Går till skolan och får handledning på våran uppsats inte så uppiggande faktikst men vi är på väg fick vi till svar.. Bara att kämpa och tro mig det gör vi!

Efter den härliga skoldagen är det äntligen dags för mig att åka och hämta min mobil så ut med Rosa pantern (min cykel)så han får rastas lite... Vi tog en snabb cykel tur till onoff först hittar hon inte mobilen det tar jätte läng tid men sen äntligen hittar hon den och jag får tillbaka den först skriver jag på massor av papper och lämnar tillbaka den blåa nokian jag har haft nu när den andra varit på lagning... Cyklar hem och ska sätta igång mobil. Sätter igång den med ett härligt leende på läpparn.. Och det som händer nu är inte sant! Precis om innan jag lämande in den.. Samma fel igen displayen vänder på sig färgerna blir konstiga.. Så det var bara ner och hämta stackars pantern och cykla tillbaka till onoff och jag som inte kan var arg på folk. Lämnar snällt in den igen och får tillbaka nokian. Vilken tur att jag trivdes ganska bra med den....

Cyklar hem igen lagom svettig och arg ville ju så gärna ha min mobil tillbaka nu när min kamera har gått sönder men nej det fick jag inte!!

Efter ett one tree hill avsnitt var det dags att åka till min älskade arbeta ICA MAXI. vilket jag faktikst tycker är väldigt roligt men inte idag! INte roligt alls. Första kunden jag hade var verkligen sur och otrevlig och det hjälpte ju inte att jäkla köttbiten inte gick att slå in i kassan och inte en mäniska svarar när jag försöker ringa! Men det ordnade sig tillslut en härlig kollega sprang och hälpte mig. TACK!!

Nu har jag precis sett greys och allt börja lugna ner sig! Skönt!

Dags för sängen!

Hoppas att min Torsdag blir tip gånger bättre!!

KRAMAR

Kommentarer

  • Rebecka säger:

    kunde varit värre ;)

    2008-11-26 | 22:35:59
    Bloggadress: http://trelemonad.blogg.se/
  • Elin säger:

    Jävla ONOFF alltså.. Jag hade begärt en helt ny mobil utan tvekan! Du har för det första väntat på att få den lagad o sen får du den likadan tillbaka utan att dom säger nåt. Det är inte service Linda acceptera inte det!!! Du måste säga ifrån....

    2008-11-27 | 07:15:33
    Bloggadress: http://larrysmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här: