Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Sökes

Kategori: Allmänt

Var finns du som är mellan 22-27år som leter efter mig? Du måste vara där ute någon stans.

Om du känner dig träffad och bor i Borås

Borås eller högs en timme i från Borås.. Med ett undantag och det är Skåne!

Du ska vara snäll. Romantisk och väldigt överraskande.

Du ska tycka om barn då jag är väldigt tokig i barn.

Du måste ha något att göra inte bara sitta hemma hela dagarna.

Gärna ha en hobby.

Det spelar ingen roll hur du ser ut för det är jag som ska tycka om dig och ingenannan.. Om jag tycker om dig så är du fin i mina ögon! Då spelar det ingen roll vad alla andra säger!

Du får inte vara för blyg.. Men lite blyg går bra.. det kan man allt bearbete lite.








Kommentarer

  • Lottapotta säger:

    desperation är det osexigaste som finns... sluta leta o mannen kommer till dig ^^

    2008-05-15 | 13:18:23

Kommentera inlägget här: