Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Jag är inte sämre

Kategori: Allmänt

För 5 år sedan..  Gick jag tvåan i gymnasiet och festade ganska mycket med gänget.. Det var en rolig tid.. Mycket roliga intriger..

För 3 år sedan..
  Kom jag tillbaka till Sverige efter ett helt otroligt år i Madison USA. Att åka iväg som aupair var det bästa jag någonsin har gjort i mitt liv. Har vänner för livet från den tiden.

För 1 år sedan..
  Flyttade jag från storstaden Malmö till Borås. För att plugga till förskollärare. Dream come true :)

För 3 månader sen..
Köpte jag en gym kort.. Märks det? hahah nej.

Igår..
Var jag ledig på förmiddagen och jobbade kvällen på ica maxi

Idag..
Har jag varit i skolan mellan 9-14-30 och sedan direkt till ica maxi. 15-20-30 och sedan laddade jag ner one tree hill avsnitt. Dumt gjort av mig men kunde inte låta bli.. Längtar till nästa avsnitt

Imorgon..
Hoppas jag på att få träffa Elita och Anna. klockan 15 ska jag jobba igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: