Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Nej Nej!!

Kategori: Allmänt


Nej jag tillåter mig inte att få fram känslorna igen. Jag vägrar.. Men ändå är det så svårt att inte låta känslora ta över!! Men nej jag ska vara stark.. Det får inte hända igen!

Men sen och andra sidan.. Varför inte?? Om vi inte blir sårade någon av oss så spelar det ju egentligen inte roll.. Men jag vet själv att jag kommer att bli sårad så jag behöver inte sitta här och skriva att någon av oss inte kommer bli sårad.. För det vet jag att så kommer det att bli.. Och det kommer säkert att bli jag!

Men ush på mig.. Nu blir de såhär jobbigt men å andra sidan har jag inte mått såhär bra på väldigt länge som jag gör just nu.. så det är ju bra det också!

På tal om något helt annat!

Idag har jag fått höra att jag är Super vacker i mitt blonda hår! 

Som Rebecka sa för ett tag sedan.. Gamal Kärlek rostar aldrig. eller något i den stilen!

Och till dig Syster vill jag säga som du sa till mig.. Ta det lugnt.. Ta inte ut för mkt i förskott!

Systrarna Nygren here we go!! Det finns hopp om oss också hjärtat!!

Kommentarer

  • Sara [ H E M M A F R U N ] säger:

    tack så jättemycket för kommentaren! blev jätteglad=)

    allt bra med dig?
    massa kramar

    2008-03-26 | 11:37:56
    Bloggadress: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här: