Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Grattis

Kategori: Allmänt

Grattis Charlotte Parelli!

Hennes låt var verkligen jätte bra.. Hoppas på en första plats i Belgrad nu.. Så att jag kan få gå på stora festivalen här i Sverige.. Hade varit super troligt om hon hade vunnit och om arena i Malmö hade varit klar då hade den säkert gått där.. Det tror jag..


En dum fråga läser du inte min blogg?? Eller du bara skiter i vad jag skrev till dig på din födelsedag?? Jag förstår inte vad jag har gjort denna gången? Men jag kanske har fel känns bara som om något är fel!


Städning pågår i rum 107!

Kommentarer

  • glitterandbling säger:

    ha en bra dag :)

    2008-03-16 | 17:59:47
    Bloggadress: http://glitterandbling.blogg.se
  • laijna säger:

    hoppas det går bra för henne i belgrad :D

    2008-03-16 | 20:44:51
    Bloggadress: http://laijnloo.blogg.se
  • Lottapotta säger:

    PERELLI!!!! inte parelli:P pusspuss stumpan

    2008-03-16 | 20:52:31

Kommentera inlägget här: