Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Barn är underbara!

Kategori: Allmänt



Att jag älskar barn det vet alla nog redan... Men nu vet jag varför jag älskar dem så mkt.

Har mina kussiner på besök. Jag och idag åkte till Mamma för att hjälpa henne och diska.. Jag små pratar med ida ibilen

Jag: Idag vad tyckte du om melodifestivalen?
Ida: jag gillade henne i glittrig klänning hon var jätte bra,
Jag: tyckte du om någon annan låt också?
Ida: sitter  tyst sen säger hon. vet du den tänker inte mina tänder säga till dig!

Efter det kunde jag inget annat än att bara le..

Barn spontana svar är helt underbara!



 Min vecka i Malmö har varit välsigt intensiv.

Blogg.se har inte fungerat. men det kommer massor bilder senare i veckan.

Har jobbat riktigt roligt.  Mycket folk men väldigt kul att träffa alla vänner påjobbet igen. LÄngtar till sommarne

Nu är det snart dags att åka hem till Borås igen! =)

Saknar er!

Kommer mer senare!

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: