Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Tisdag!

Kategori: Allmänt

image36 Här är jag när jag är nyklippt!

Daniels 40 års fest var hur kul som helst. Slutade kanske inte riktigt som vi hoppades på men så blir det inte fler gånger!

Att köra till Gärsnäs i Lördags var inte så lyckat. Det var verkligen blixthalka.. Bettan hade varnat oss men vi körde ändå. Det var ganska lugnt när vi körde ut från våran gata. men när vi kom ut på motorvägen förstod vi att det var halt. Vi körde i 50! Där det annars är 110!  Vi lyssnade på radion och det var musik på, längst vägarna såg man bilar ligga lite överallt, Efter en halv timme började det. Var femte minut sa det Pling, Detta är trafikinformation.. Det har hänt en olycka där o där o där.... Sen blev det musik igen.. Sen blev det Pling igen! Helt sjukt vad det hände olyckor, Läskigt! Det tog oss en timmeoch 20 minuter att komma till Ystad vilket i vanliga fall brukar ta 30-40minuter. När vi väl kom till Ystad så började det blinka rött vid tågen, Men Pappa vågade inte bromsa hårt för det var ju halt ute. Så vi körde.. Vi var livrädda alla fyra att vi skulle fastna och bli påkörda av tåget. Men det blev vi inte TACK OCH LOV!

Efter två timmar och 20 minter var vi äntligen hos Mormor!

Vi hade riktigt roligt, Jag Mikis. Rebecka, Marcus och Linn hängde hela kvällen. Jag och Marcus hade ett uppdrag eller Marcus hade ett uppdrag han skulle fylla Becki. Men jag tror inte att han lyckades. Det kom massor av snö så vi klädde på oss och gick ut och hade snöbollskrig och åkt "skärtlapp". Det var ganska roligt. man blir som barn igen. Det komma bilder på det när jag kommer hem till Borås. Men det går inte riktigt att ladda upp här på blogg. se

Nu är det snart dags för mig att åka hem igen till Borås. Hem igen det låter skumt att säga så. Men Borås är likamycket hem som Malmö är. Det ska bli jätte skönt att komma hem till min lilla famlj som jag där.

Lördag är det dags för Disney on Ice med Sara. Det är en liten dröm som går i upplevelse faktikst. Har alltid velat se det men det har aldrig varit här i Malmö. men nu när jag bor i Borås så är det inte så långt att åka till Göteborg så det ska jag göra! Jippi!

Frågan är också om man kommer hem till Kärleken eller inte, det ska bli kul att se vad som händer nu.

Nu ska jag äta lite och duscha sen till Mobilia och handla skor. Vill jätte gärna ha nya skor! Men alltid när man vill det så hittar man aldrig några.!

Puss på er alla!

Kommentarer

  • elin säger:

    så himla söt linda =)

    2008-01-14 | 18:21:15
    Bloggadress: http://larrysmatte.blogg.se
  • Julia säger:

    superfin i lugg!!! visst är det härligt?!

    vem är kärleken? jag måste ha missat nåt... min kärlek är komplicerad... eller nåt... som vanligt... får höra de vackraste orden och blir hur tagen o rörd som helst men sen far han ännu en gång 60 mil bort och det känns surt :(

    säger som i Tsatsiki, morsan och polisen:

    Hur säger man till nån att man älskar den?

    vi får hitta på nåt snart!

    2008-01-15 | 18:20:48
    Bloggadress: http://julala.blogg.se
  • Sara [ H E M M A F R U N ] säger:

    Vad söt du är i lugg!

    2008-01-16 | 10:04:33
    Bloggadress: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här: