Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Tankar

Kategori: Allmänt

Jag hade glömt bort hur kul det är med Bowling. Firade sara och Josefinas födelsedag idag. Hur kul som helst. Bowling i två timmar. Jag hade sån tur eller nja kanske man inte ska skriva. Men jag har aldrig spelat så bra som jag gjorde idag. Det måste ha varit för att jag var med vännerna. :) Jag vann tre av fyra gånger! Jag dominerade!

Det är verkligen super skönt att vara tillbaka i Borås. Tillbaka till verkligeheten. UNDERBART! Till alla vänner som finns här uppe.

När jag kom in på balder fick jag världens störa kram av Lotta!! VÄRLDENS BÄSTA LOTTA!!! =)

Disney on ice i Lördags med Sara. UNDERBART! Det var verkligen en dröm come true! Efter disney gick jag och Lotta ut och tog en drink. Gå ut nykter och gå hem onykter det var roligt!

Vi satt och tog det lugnt bara satt och pratade vid ett bord. Det kom en kille och frågade om han fick sitta hos oss, det fick han så sa han till Lotta du är så himla söt ska vi dansa.. Sen sa han till mig, du är också söt,, så suckade han lite.. Precis som han trodde han hade gjort bort så sa han.. Jag kan dansa med dig också om du vill men jag vill dansa med henne först

Han var ganska rolig. 

Nu ska jag hoppa ner i sängen!

oo vad det gäller kärlek här i Borås kan jag säga att den är över.. SÅ ÖVER!!

Jag trodde på oss men så blev det inte. Jag förstår inte ena dagen är du hur goo som helst andra dagen är du hård som sten. Riktigt kall mot mig. Jag orkar inte gå ovh bli besviken hela tiden. Jag tycker verkligen om dig! Men du verkar inte förstå det!

Puss och Kram

Kommentarer

  • Emma säger:

    Du kommer hitta en redig karl en vacker dag Linda! de e jag säker på:)

    2008-01-16 | 13:45:17

Kommentera inlägget här: