Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Det är fortfarande...

Kategori: Allmänt


Samtal förre, dröj kvar så besvara vi ditt samtal så fort vi kan....

Hatar verkligen att sitta i telefonköer... värsta som finns.. men min dvd i tv har gått sönder så jag måste ringa och kolla vad jag ska göra med den! Men det var inte så lätt som jag trodde.. Hoppas dem svara snart...

Det blåser idag.. Det är lite höst känsla.. Jag tror att det är kallt..


Igår satt jag upp alldels för länge och tittade på reso och bara snokade runt överallt.

Jag kom också fram till att "that perfect boy" har det verkligen jätte bra där han är nu. Han ser lycklig ut och det är jag glad för. Jag tyvker det är jätte tråkigt att vi inte hörs av. Men sånt är livet vänner kommer och går..

Igår hade vi en liten spel kväll här på balder ganska mysigt..

Idag vet jag inte vad som händer folk pratar om utgång men vi får se vad lilla Linda orkar!

Nu hoppas jag på att dem svara snabbt..Inom tio minter sa hon. sen får jag säkert sitta i en annan kö. Hur kul är det!!!

Onsdag far jag till Malmö igen!

Pusss

Kommentarer

  • Linn säger:

    Hur länge stannar du i Malmö då?

    2008-01-19 | 14:44:24

Kommentera inlägget här: