Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Vad fint det har blivit

Kategori: Allmänt


Sara är bäst! Tack så jätte mycket. Har sagt det så många gånger men det blir aldrig för många =)

Idag har vi haft gympa lektion i skolan riktigt roligt. Men man kom ju på att man kanske inte var så vältränad som man önskar att man var. Men snart ska det bli ändring på det. Så fort det blir finar väder skakroppen som sitter på mig skakas om lite.. Jogging skorna ska på och ut i parken och springa. Det röcker inte med gymmet... Måste verkligen komma i form..

Och idag regnar det också.. har regnat i två dagar i rad! Riktigt tråkigt!


Jag har tänkt på söndagens höjdpunkt lite idag.. Att prata med en vän som man inte pratat på väldigt länge kan verkligen betyda så mycket för en. Helt sjukt.  Fast jag hade bestämt för att jag aldrig mer skulle prata med honom för jag tyckte de han gjorde var helt sjukt.. Men så blev det inte.  Jag har besämta mig för att inte vara sur längre.  Känns skönt att veta var jag har honom och det har jag. Hoppas inte det alltid behöver vara som det är nu. Men just nu verkar det vara så.

Anders och jag åt lunch idag eller nja jag åt lucnh Anders höll  mig sälskap. Anders är bäst! En underbar vän!
Vi pratade om hur livet ser ut om fem år.

Såhär vill jag att mitt liv är om fem år!

Jag är 28år

Jag är förllovad

Jag lever sambo livets glada liv.
Var i sverige vet jag inte
 vem vet om det är sverige ;)

Jag kommer att ha i allfall 1 barn hoppas kanske på 2.

Jag kommer att jobba som Förskollärare någonstans i Världen =)

Jag vill jätte gärna bo i ett rött hus.

Hur kommer ditt liv se ut om fem år?


EN BILD FRÅN DEN UNDERBARA FILMEN ALVIN OCH GÄNGET

image52

Kommentarer


Kommentera inlägget här: