Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Vad är det som händer med Malmö??

Kategori: Allmänt


Varje dag händer det något runt om kring i Malmö.. Jag förstår inte vad håller på att hända.. Jag trodde att Malmö hade lugnat ner sig lite. Men gud vad fel jag hade.. Förra veckan var det Mord mitt i centrum. Hur kunde detta hända?? I dag var det en expolison på lindängcentrum för några veckor sedan sprängdses en bil hemma på min gata där jag bor. Helt sjukt.. Varför kan inte krimilateten eller vad det heter blir mindre. Jag har sagt det innan och säger det igen. Jag tror inte att jag kommer att flytta tillbaka till Malmö. Jag vill helt enklet inte bo i en stad där jag är rädd att gå ut när det är mörkt. Mina barn ska inte växa upp bland allt skit som händer just nu.. Jag känner mig så trygg här i Borås. Det är litet och bor mitt i cetrum. Visst det händer säkert massor av skit här med. Men inte så mkt som händer i Malmö.

HOppas att poliserna förstår att dem måste göra något igen.. Dem kan inte försvinna bara för att det blir lugnt det funkar inte så. Jag kanske skulle bli polis istället.

Ush jag blir så arg!

Min älskade familj vi ses om två veckor. Jag älskar er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: