Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Snöstorm!

Kategori: Allmänt

Idag åkte jag Ingela och Johanna till Jönköping. Super kul. Det snöade lite på väg til jönköping men på på hemvägen snöade det verkligen. Det finns verkligen dumma bilister där ute i världen som inte borde köra bil. Hur kan man när det snöar som mest och det är mörk köra om en annan bil!? Och dessutom vara en lastbild som körförbi oss inte bra! Vi såg ju inte ett skit när han körde förbi.

Det blev mycket shoppat på IKEA bla till mamma och pappa super skönt att ha dem klara nu. Kanske måste köpa något litet till men bara något roligt i såfall. Systers julklapp är inte klar än men har massor av ide. Farmor och Farfar är också klara Mormor och Morfar.. Hmm kanske det där bulgairen kortet eller vad säger du Rebecka?

Idag har jag städat och gjort ordning i mitt rum men är fortfarande inte klar. Det ska jag bli imorogn kväll. Men hyllan jag köpte på IKEA idag passar jätte bra ovanför skrivbordet. Hittade även en klänning/topp till 80 tals festen på lördag. NICE!

Nu ska jag sova. Sleepover at my place. Josefina och Julia ska sova härr!! Mysigt!

Vi ses i morgon Darlings!

KRAMAR

Kommentarer


Kommentera inlägget här: