Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Tillbaka från Borås!

Kategori: Allmänt


Åkte till Borås i fredags vid 15.00 för att flytta från 107 till 101 ett rum som är 6 kvadrat meter större! Jätte skönt! Nu har jag ett rum som jag kommer att trivas i super bra!

Vi höll på till klockan 12 på fredags natten.. Vi somnade väldigt snabbt lovar jag er!

Lördagen vaknade vid 8 och det var bara att sätta fart igen. Rummet blev verkligen jätte mysigt kommer bilder sen..

Söndag vaknade upp till ett rum som var helt i ordning gick och shoppade lite bla ett par jeans. super kul kunde köpa en storlek mindre än vad jag brukar. =)

Plockade svamp med mamma o pappa på vägen hem. Hittade massa svamp..

Fick fyra såna här på köpet
trots att jag hade långa svarta byxor på mig!

 


Kommentarer

  • elin säger:

    ufff fästingaR är grymt läskiga!!! hade dom blivit sååå stora på dig?

    2008-08-18 | 21:32:48
    Bloggadress: http://larrysmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här: