Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

På gott och ont

Kategori: Allmänt

Det är verkligen jätte skönt att jobba men samtidigt kan man inte jobba för mkt för då drar CSN pengar från en och hur kul är det när jag har jobbat ihop lite extra pengar och sedan ska behöva bli straffad för att jag har jobbat och varit duktig!!

Nej någon politiker där ute i landet snälla ändra fribeloppet så att vi studenter som fakitkst vill och kan jobba faktikst får lov att göra det också!!

Idag blir det utgång med Anna och Josefina.. Harrys lär det nog bli.. Ska bli ganska så kul är inte riktigt pigg på det just nu dock men blir säkert bättre när jag börjar göra mig i ordning och får lite alkohol i kroppen..

Vad ska ni göra ikväll??


 

Maline och Mike jag hoppas ni får en fantastisk dag!
Tänker på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: