Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Första utekvällen i Borås

Kategori: Allmänt

Första ute kvällen eftersommarlovet var det igår.. Liten inflyttningsfest i min lägenhet kan man kanske kalla det.

Carro, Martina Maja jag och Linda och Josefina och Michaela Emma och Johan

TACK FÖR EN SUPER TREVLIG KVÄLL






Kvällen började med att Linda och jag blandade ihop varsin rosa pantern hur gott som helst. Och singstar kopplades in och vi var i full gång att sjunga allt från Botten Anna till we are all the winners.

Drinkarna bler fler och fler och skratten blev högre och högre.

Vi gick till harrys vid halv ett tror jag tyvärr stängde dem 1 vilket var riktigt tråkigt för jag och carro och Martina fick halsa i oss våran dricka inte så jätte bra.

Jag och Linda gick hem till mig och sov och Carro kom strax efter hon skulle ta bussen hem vid fem på morgonen så hon ställde klockan på 04. något hon hade en väldigt mysig väckarklocka signal.. Kommer inte på vad den heter men strax efter det hör man Spice Girl då ringer min telefon hels plötsligt då är det Carlsson som ringer och vill prata lite skit, Pratade i ca 30 minter med honom mitt i natten allt mellan himmel och jord väldigt trevligt. Jag tror han somande i telefonen för det var inte mkt ord som blev sagt de sista fem minuterna. Roligt att du ringde vännen!

Idag har jag riktigt ont i huvudet fakitkst tror att det är luften i mitt rum som gör det.
Det är verkligen jätte varmt här inne idag.. Solen skinner i dag!


Här kommer lite bilder från kvällen.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: