Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Att vara tillbaka i Borås...

Kategori: Allmänt

Det är verkligen jätte skönt att vara tillbaka I Borås men samtidigt är det jätte skönt men en skum känska ingen sara som här inte någon lulit att banka på väggen till för att säga Hej eller god morgon.. Skum känsla.

Men Men Lotta kom och möta mig på station igår vi gick hem hit och pratade massa skit sen kom Anders som också har flytttat härifrån.. Han sov över hos mig. Jätte trevligt. Vi låg och pratade länge och tittade på film som jag dock somnade till inte något som är så ovanligt men filmen var bra.. hahah..

Skola idag.. ÄNTLIGEN fick jag träffa Ann- Sofie med flera.. Hur kul som helst..  I. morgon blir det första föresläsningen och träffa Linda som hade missat att vi började idag. Kramkalas med henne..

Mamma och Syrran han bokat biljetter till Borås också super kul.. 25sep.. Super kul.. Höstmarknad!!!

Sofie jag saknar dig i massor!!

Puss och Kram på er!

GOD NATT

Kommentarer

  • elin säger:

    hahah jaaag vet . det är helt sinnes attj ag har en grön tröja. men visst blev den fin på mig?!

    kanske ska börja leta lite mer efter den färgen =)

    Hur har du det då?!!

    kram

    2008-08-29 | 10:43:05
    Bloggadress: http://larrysmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här: