Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Tack flickor för en trevlig helg!

Kategori: Allmänt


Katja och Emma har varit och hälsat på mig i helgen super mysigt.

Fredags gick vi ut och drack lite drinkar och träffade massa engelsmän på vimmel inte helt fel. trevligt och kul att prata engelska.

Lördag emma och katja vaknade tidigt så det var bara att gå upp och dessutom var klockan förre 10... Hallå tjejer ni har semester.. då går man inte upp innan elva.. Upp och hoppa och iväg till hm fyndbutik som jag tror blev emmas nya favorit affär :) Eller hur Emma?

Här shoppades det massor. Katja shoppade också på!

Efter det åkte vi knalleland shoppade lite till ville ha ett par skor men inga skor som passar mina fötter.

Emma och jag gick ut och gick en lång runda runt om kring i Borås. Katja var hemma och tittade på tv.

Efter det var det dags för lite efterätt och en mysig kväll som slutade med att jag och Emma gjorde ansiktsmask och vi satt upp länge och bara pratade massa skit. Jätte mysigt

Riktigt roligt att vi alla tre gjorde något tillsammans för det var så längesedan vi gjorde det!


Måndag idag och första dagen på praktiken gick jätte bra.. Nu är det bara dags för alla arbeten som jag måste börja på.. Ska börja med rakett fart på onsdag..

Sen blir det plugg hela helgen!

Kommer lite bilder från i helgen!
image100 Jag , sara och emma innan vi drog ut

image101





jag tror att jag och katja är fulla här :)




































image102 image103 1600 tals by som det har bevarat...

image104


Kommentarer

  • Camilla Persson säger:

    Så underbart vackra ni är i era ansiktsmasker! =) Men blev det inget Ullared??? Ha det bäst! Kram

    2008-04-08 | 22:18:08
  • Elin säger:

    Ni ser ut att ha haft skoj iaf =)
    Sötnosar.

    2008-04-10 | 11:58:24
    Bloggadress: http://larrysmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här: