Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Stolt

Kategori: Allmänt

För jag har klarat mardrömstentan!! As skönt!! Trodde verkligen inte jag skulle klara den men det gjorde jag.. bra jobbat till mig själv!

Fick även Godkänt på hemtentan.. Jätte skönt det med.. Duktigt jobbat Linda..

Idag fyller pappa år eller igår blir det för klockan är halv två inte så bra,, Men GRATTIS PAPPA och GRATTIS Mormor!

Ringde mormor innan idag dem är i spanien.. och har det hur bra som helst. Fast det hade regnat och åskat idag.

Var i Malmö i helgen träffde camilla. Camilla är den underbarast mäniskan på hela jorden. Vad skulle jag göra utan henne.. All min kärlek till henne!

Hem till Malmö i helgen igen. Syster och pappa ska ha kalas och jag och pappa ska laga god mat!

Patrik och Rebecka komma snart och hälsar på ska bli super kul det med! Halloween snart.. Lite panik för jag vet inte vad jag ska vara men jag kommer nog på något snart!

Nej nu ska jag sova!!

And hey.. were are you?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: