Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Minne

Kategori: Allmänt



Hur mång timmar satt man inte framför tv när big brother gick.. Paula och Kristoffer, Angelica,,, Hur många gånger skämdes man inte för saker som dem gjorde inne i huset.. Kommer ihåg att jag sa till mamma att jag ville vara med i Big Brother. och det står jag fortfarande för..Det hade verkligen varit jätte kul upplevelse.. Hmm undrar hur det skulle vara att vara isolerad i 100 dagar! Skoj skoj!
Idol idag..
känns lite tråkigt att någon av Marie Amanda eller Andreas ska åka ut. men jag tycker att amanda ska åka ut idag. och jag tycker att MARIA ska vinna.
Marie är min Idol 2007

Kommentarer

  • Julia säger:

    Ja, Big Brother ;) men vi har ju vårt egna Big Brother :P Balder... Kramar

    2007-11-30 | 13:01:42
    Bloggadress: http://Julala.blogg.se

Kommentera inlägget här: