Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Kärlek

Kategori: Allmänt


Varför ska det vara så svårt att hitta någon att dela sitt hjärta med?

Jag förstår verligen inte varför det ska vara så svårt.. När man är som tröttast på att vara singel då ser man massor av kärlekspar överallt och specillet människor som pussas och som ser väldigt kära ut. och jag hatar verkligen det!
Jag var som lykligast när jag var tillsammans med Johan. Jag och Johan hade verkligen riktigt riktigt roligt tillsammans. Vi är så lika i så mkt. Men allt kan inte vara för alltid. Men roligt hade vi! Johan kommer alltid ha en liten del av mitt hjärta.

Min nästa fråga jag ställer till mig själv är

Var träffar man sina prinsar?

Krogen? Nej det tycker jag inte.

Nätet? Jag är för feg för att gå på några dejter. Eller träffa killar som jag bara har träffat på nätet.

Jag tror att man ska träffa sin drömprins genom sina kompisar.  Typ en hemmafest eller något eller varför inte på Jobbet. Men något jobb har jag inte. Men snart. Ica Maxi i Borås here i come!! Hoppas verkligen jag får jobb där. Det hade verkligen varit as kul. träffa massor av nya vänner.

Men jag har verkligen världens bästa vänner. Vänner som jag verkligen Älskar och som jag vet tycker om mig. Och ni alla är verkligen guld världa. Så jag ska verkligen inte klaga.

Men jag saknar verkligen att ringa till någon bara för att prata och inte behöva säga så mycket, men bara veta att personen som jag pratar med vill prata med mig.


ush vad tråkig jag låter. Men jag vill ha lite love in my life!!

puss på er där ute


Kommentarer


Kommentera inlägget här: