Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Ystad Djurpark och Lilla Torg

Kategori: Allmänt


Det regnade as mycket när jag vaknade i morse och det kändes som hela dagen var förstörd. Fram med regnkläder och gummistövlar. Sen var jag redo för en dag i djurparken. Det regnade hela vägen till jobbet och det kändes som hela världen skulle gå under.. Men det blev fint väder.. Eller fint o fint men det regnade inte iallfall. Vi hade en riktigt bra dag i djurparken massor av roliga djur.

 Jag har aldrig sett påfågel med uppfälda vingar. Hur snygg som helst.

 Grisar är ju en självklarther i djurparken =)

 Hur goa är inte denna varelse =)

  En liten Puss



Lilla Torg

Det blev en middag med Farbror Stefan på lilla torg idag också. Hur mysigt som helst. Grillspet med oxfile och Tzatsiki sås.. Hur gott som helst. Sen åkte vi ner till Ribban och åt glass. Jätte mysigt.

 Underbara Stefan =)

 Sen åkte vi ner och tittade på Marias Häst. Emanuel hur sött som helst.





Och nu sitter jag och pratar med Underbara Elin. Vi får ta och träffas snart hjärtat mitt,

Kommentarer

  • Elin säger:

    Var jättekul att prata med dig igår =) Kändes som evigheter sen sist...
    Sjukt sliten e man idag haha men det är det ju värt efter vårt långa samtal =)
    Hoppas att du får en kalasdag idag!!!
    Puss

    2007-07-05 | 10:57:23
    Bloggadress: http://larrysmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här: