Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

En vecka..

Kategori: Allmänt

Till och 10 dagar kvar sen åker jag till USA!


Nu kommer snart Mamma och Pappa och Lillasyster hem. Ska verkligen bli skönt att få hem dem igen. Saknar dem med än vad jag trodde jag skulle göra.. Men snart är dem hemma igen i regninga Sverige!

Jag och Brandmän går inte.. Hhaha.. Satt i Kassan på Maxi och i min kö står det tre brandmän med uniformer.. Ju närmare dem kommer ju starkare känner jag att dem luktar lite rök.. And i love it! Det pinsama är bara att så fort han sa hej till mig så blev jag jätte generad.. PINSAMT!! Men jag kan ju inte hjälpa det.. Vet inte vad jag ska göra åt det heller. Det är ju inte något jag gör med flit.. Jobbigt men något man kan skratta åt.. Det är verkligen något som gör mig knäsvag. Så är det brandmän. Just love it!

Idag har jag varit klumpig igen.. Trodde jag kunde hoppa högre än vad jag gjorde.. Så det slutade med att jag skrapade min vadd. Skit ont gör det och världens största blåmärke kommer jag att få.. Skit kul! NEJ!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: