Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Var är jul stämningen?

Kategori: Allmänt


hmm första advent idag.. Saknar verkligen mamma. Första advent är något speciellet varför vet jag inte.. Hemma är det, det i allfall. Tänd adventsljusstake i fönstret och ett rött ljus tänt på bordet och lite jul musik.. Det saknar jag. Här på Balder är finns det verkligen inte någon jul stämmaning. Skit tråkigt! jul fest på Lördag då jäklar ska det bli jul i dette betong block!

I går var det fadder galan på tv.. Alltid lika kul med galor. Hade jag haft mer pengar hade jag aldrig tveckat över att ringa in och bli fadder men det är lätt när man är student. När man knappt har några pengar över. Men jag lovar när jag blir "stor" då ska jag hjälpa någon ute i världen som verkligen behöver hjälp.

Idag är det tvätt dag var upp kl 9 och köpte tvättmedel och bullar. Riktigt gott med bullar faktikst längesedn jag åt det till frukost!

Nu sitter jag och väntar på  Stefan.. Han kommer på besök idag. Riktigt roligt.

Nästa helg verkar det som om jag får oväntat besök men man vet aldrig. Vi får se vad som händer.

Måndag i morgon och åter igen verklighet.

image34

Kommentarer


Kommentera inlägget här: