Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Kul men onödigt

Kategori: Allmänt




1. Hur gammal är du om fem år?
 27 Helt sanslöst

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Kundernar på Maxi och Katja

3. Hur lång är du?
155 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Hmm vet inte

5. Vem ringde du senast?
Syster

6. Vem ringde dig senast?
Syster

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
okej, men det va ju bra. Lycka till med pluggandet på torsdag Kramar

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
SMS och RINGA

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Dem är förlovade

10. När såg du senast din mamma?
Idag

11. Vilken ögonfärg har du?
Jag har mörka gröna ögon

12. När vaknade du i dag?
11,40

13. Vilken är din favoritjulsång?
All i want for christmas med Maria Cary som inte stavas så :)

14. Vilken är din favoritplats?
USA i mitt rum

15. Vilken plats föredrar du minst?
Tandläkaren

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Om tio år lever jag med en man jag älskar och har två barn var i världen vet jag inte

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
mörkret

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Hmm vet inte riktigt

19. Hur stor är din säng?
100


20. Har du stationär eller bärbar dator?
jag har en bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Beror på

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4

23. Hur många landskap har du bott i?
Skåne och Västra götaland

24. Vilka städer har du bott i?
Malmö, Borås, Lund

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
både och

26. Är du social?
Ja väldigt

27. Vilken är din favoritglass?
hmm det är svårt vet inte

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Kladdkaka

29. Tycker du om kinamat?
Absolut

30. Tycker du om kaffe?
Nej ush

31. Vad dricker du till frukost?
Juice

32. Sover du på någon särskild sida?
på magen

33. Kan du spela poker?
Nej eller nja lite

34. Tycker du om att mysa/kela?
Love it!

35. Är du en beroendemänniska?
JA!!!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja! Gisela

37. Vill du ha barn?
Ja det är klart

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej aldrig

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
HAVET

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och skor

42. Äger du dyrbara smycken?
Ett armband jag fått av Mamma och Pappa

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
One tree hill, OC med många miljoner till

44. Kan du rulla med tungan?
Nej

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Mig själb

46. Sover du med gosedjur?
Ja med mina kossor

47. Vad har du för ringsignal?
Disney jul låt

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Aaa då Mamma har sparat hoppas jag

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En tomte

50. Flirtar du mycket?
omedvetet tror jag

51. Kan du byta olja på bilen?
Hmm jag tror det

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
ALDRIG

53. Vilken var den senaste boken du läste?
kurslitteratur säkert

54. Läser du dagstidningen?
Ja, Aftonbladet.se flera gånger per dag

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej men ska nog snart. COSMO blir det då :)

56. Dansar du i bilen?
Nja, bara med Katja

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Mix

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
En liten lapp till min chef

59. När var du i kyrkan senast?
hmm jag vet inte faktikst

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Pia

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
I tre veckor i Calirornia

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Hmm kommer inte ihåg fakitkst
          

Kommentarer


Kommentera inlägget här: