Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Jag är verkligen sämst!!

Kategori: Allmänt

Ush jag är verkligen sämst på att blogga. Dåligt dåligt!!

Helgen som var nu har jag tillbringat i Malmö med världens bästa Karin! Karin och jag är som ett gift par. Vi bråkar och skrattar och gråter tillsammans. Just nu gör vi allt tillsammans. Det känns verkligen tryggt!

Vi var och bowlade på big bowl med Jonas suzi och Niklas hur kul som helst! Drack goda drinkar!

Vi gjorde julkort och hälsade på Världens världens bästa lillasyster!

Sen åt vi en fantastisk god söndagsmiddag med mina förälldrar!

För att summera helgen. den har verkligen varit hur bra som helst. En spontan helg!

Nästa år har jag och Karin storslagna planer för december månad! Först måste vi nog bara skrapa lite triss eller spela på Lotta eller något!

Men allt går om man bara vill!

På torsdag kommer Emma och Katja med deras småttingar. Ska verkligen bli kul.
Hur kul som helst att några vänner tar sig tid att komma och hälsa på mig!
Annars är det ganska tomt på den fronten! Tyvärr!

Men nu ska jag lägga mig och titta på allt för min syster!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: