Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Dag 1

Kategori: Allmänt

Hej på er!!

Nu har det varit lite dålig uppdatering här igen. Sorry men jag är hemma och vilar upp mig och får ont min onda i magen. Vilken har varit väldigt skönt för mig.. Idag har jag inte haft ont alls i  magen! Tjohoo

Idag är den första Maj. och detta innebär att min Godis fria månad har börjat.. det har börjat bra men jag har apstines ska ni veta. Fy fan!!

Idag hemma hos syster yster hade hon köpt massor av gott godis och natur godis som stod på bordet när vi kom. Jag gick förbi där några gånger. Hur svår som helst! Men jag tog inga godisar.. inte en ända!!

jag är verkligen stolt över mig själv att jag lyckades! Grymt gjort tycker jag!

Nu ska jag betala lite tradera grejer!

Kram på er

Kommentarer

  • elina säger:

    Fattar inte hur du ska klara det Linda men lycka till! Jag har försökt mååånga gånger med att bara äta godis fredagar o lördagar. Det funkade typ 2 veckor sen var det kört.. Jag är en riktig godisgris jag oxå :D

    2010-05-02 | 10:25:09
  • Annapanna säger:

    Du är bäst darling! Vet att du kommer klara det galant! :) Jag håller på dig, puss

    2010-05-02 | 11:23:38
    Bloggadress: http://annakastanius.blogg.se/
  • Maja säger:

    bra jobbat linda... Heja heja heja... grymt

    2010-05-02 | 18:51:17
    Bloggadress: http://imajasvrld.bloggsida.se

Kommentera inlägget här: