Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Älskad

Kategori: Allmänt



Jag brukar aldrig be folk om något eller berätta när jag känner mig nere för folk. Sure jag kan säga att jag har en dålig dag eller att det är lite jobbigt just nu.. Men sen är det, Idag mår jag verkligen inte bra. Jag känner mig som världens minsta människa.. Att jag typ inte kan något alls. Jag vet jag vet,, Jag är grym, Jag fan as grym jag har gått på högskolan snart i 3.5år. JAG ÄR GRYM,, Jag har klarat alla tentor alla uppgifter ALLT är grönt.! Det är verkligen grönt. MEN...

Men nu sitter vi med vår jäkla uppsats och jag vet inte hur länge till jag orkar skriva på den. Jag har aldrig mått så psykist eller hur det nu stavas dåligt.. Att en mäniska kan få än att göra det, helt sjukt. Jag vet att den här personen inte är bättre än mig. Jag vet att jag kan och jag vet att jag är smart, ändå sitter jag här och gråter som ett litet barn. Men det är skönt! Det är verkligen jätte skönt att bara gråta, Man behöver det. rensa kroppen.

Sen att det blev lite mkt på en och samma gång idag kanske gjorde saken sämre också. Men vad fan, Vi ska klara det här Ann-Sofi vi är grymma! Vi är ett bra team tillsammans! Vi är smart!

ANNA tack för att du lyssnade på mig! Du är underbar! Det var verkligen hur skönt som helst att gråta!

Mamma du är underbar!!

Kramar

Imorogn är en ny dag nya tag!!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Jag lyssnar alltid på dig! Du är bäst och ni kommer greja det, jag vet det!!! Älskar dig! <3

    2010-05-13 | 12:16:29
    Bloggadress: http://annakastanius.blogg.se/

Kommentera inlägget här: