Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Vinterlandskap

Kategori: Allmänt

Gud vad det är underbart med snö och minusgrader! Alla träd är vita och snön ligger På marken underbart! Nu sitter jag på tåget mot Göteborg! Jag brukar aldrig vara nervös men idag vet jag inte riktigt vad det är med mig, nervös är jag! Men det kommer säkert gå hur bra som helst! Håll tummarna för mig! Har haft en bra dag på jobbet, händelserik dag, åkte ner på stan med barnen, sitter på bussen och buss chaffören kör in i en lastbil, en jätte stor lampa satt där bak på lastbilen bussen tog inte ut svängen och kör in i lampan och Alla fönster på bussen ena sida går sönder, ganska läskigt måste jag säga! Undra vad barnen tänkte?? Men vi kom ner till stan och vi hade en jätte mysig dag med varmchocklad i tomteland! Barnen viskade sina önskningar till tomten och även jag! Sen blev det rumpåkning i parken! Vilket underbart jobb jag har!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: