Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Pangkväll

Kategori: Allmänt

HERREGUD vvilken kul kväll det blev igår.. Galet roligt! Fantastiskt Roligt.. Ja sa att Livet var på topp.. Nu skojar jag inte.. Jag har världens bästa vänner!! Josefina, Anna, Henrik, Jerry, TACK TACK TACK!!!



Det blev debut på grand igår, eftgersom jag inte har så mkt pengar att festa för och vi kom på att jag kom in gratis på grand så slog vi till, sprit hade vi hemma. Vi gjorde drinkar på twister och sprite och mango absolut. Hur gott som helst!

Sen när vi lagom runda under fötterna då drog vi MOT grand.. Inne på grand sa Jossan att detkändes som att gå in på finlandsfärjan hahaha.. Måste åka båt!! Snart...

Dansade gjorde vi hela kvällen.. Aj min fötter säger jag bara.. Fy jag hade mina nya skor på mig som jag fått av min älskade lillasyster.. Dumt av mig att inte ha några stumpor på mig.. Har några små blåser men men.. det gör inget, det var i allafall inga blåser att jämför med om man jmäför med dem jag hade när jag var i Luleå och gick utan strumpor..

Jag har fortfarande inte sett någon aska men förstår att det har ställt till med mkt problem.. Häftig vad det kan göra egentligen.. Camilla jag hoppas verkligen ni kommer iväg snart..

Nu ska jag till ica!!

KRAMAR

Kommentarer

  • Camilla Persson säger:

    Jag hoppas också att vi kommer iväg, men än så länge vet vi inget... =( Vi fortsätter att hoppas och hålla tummarna. Tack för att du tänker på oss!

    2010-04-18 | 14:18:03

Kommentera inlägget här: