Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

KI Box..

Kategori: Allmänt

Jag har verkligen kommit igång med tränningen.. Känns UNDERBART!!

Nu ska kilona rasa!! oj oj.. Åter iget till min rubrik KI BOX

Det var verkligen hur kul som helst. Att få göra av med så mkt energi på en och samma gång.. UNDERBART.. jag slog som bara den och Karin hejade på.. Jag gjorde ansikten av kuddarna.. Just nu finns det lite människor som jag är lite sur på.. Så det var bra att få avreagera sig på =)

Det var inte alls så jobbigt som jag trodde att det skulle vara. Sjukt kul var det! Jag och Karin ki box 19.30 på tisdag är spikat!

Sen måste jag säga också att jag och Mia har varit ute och sprungit i två dagar i rad.. Även idag.. Så hej träningsvärk i morgon... men det är skönt.

När jag kom hem idag gick jag upp och pratade lite skit med Janne. Ritkgit trevligt det med.

Nu ska jag hoppa in i min underbara säng och hoppas på att jag kan stå på mina ben i morgon!

Sorry för jätte dåligt uppdatering men skolan har verkligen tagtit all tid!

Och mina vänner!!

JAG KLARADE DEN OMÖJLIGA TENTAN!!! Tjohooo

Och idag har vi beställt klänningar ockås. Jag hoppas den sitter fint. Den var verkligen super fin!

Nu ska jag sova!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: