Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Its so me!

Kategori: Allmänt


Första tröjan som fick mig att bli förälskad var tröjan med smurfan. Den får mig att tänka på mig själv när man var liten hur många gånger har man inte plockat en tusensköna.. och börja.. Älskar, Älskar Inte. Älskar, Älskar inte.. Och blev det älskar inte så tog man en ny blomma och tills det blev att killen man var sådär super kär i Älskade en.




Skönheten och odjuret. Jag älskar verkligen filmen. Det är sann kärlek. Personligen tycker jag att den är väldig fin. Den har ett fint budskap, Ett budskap som jag tycker vi glömmer bort idag. Vi är så ytliga i sverige. Vi letar efter dem snyggaste killarna, snyggast tjejerna..
Men skönheten hon får sitt odjur och gör honom till den prins hon letar efter!
Den är så kärlek ska vara
<3



Tröja nummer tre är riktigt rolig
Jag är så rosa man kan bli.
Jag älskar rosa.
Mina ögon söker sig efter rosa
Jag ser allt som är rosa
Därför måste jag ju ha en tröja där det står
Think Pink



Dessa tre underbara tröjor kommer från
Phoenixtshirt.com


Nu får vi hålla tummarna att dessa tre tröjor blir mina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: