Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

I did it!!!

Kategori: Allmänt

Hej Hej!!!

Kvällen igår var riktigt rolig. Kvällen började med Rostbiff och Potatis sallad och Champange.=) Gott Gott och jätte goda bakelser till efterätt. och kinderägg. Lyckat eller hur??

Sen bar det av till Göteborg där vi skulle träffa Christian. Vi blev djudna på mat av honom. Jätte snällt. Vi hade väldigt trevligt.

Sen bar det av till exct. Där var det strömavbrott.. hahah.. Ganska kul. Vi köpte varsin drink. Mojito..Men den var inte god men det slank ner och halva annas fick jag också. Dem blev vi dessutom bjudna på av Robin. Vilken kille! Tack Robin!

Sen beställde vi in en annans drink och det gick verkligen inte att dricka. Riktigt vidrig! Sorry bartenders men ni var inte speciellt duktiga!

Sen efter det kännde jag att det här stället var inte roligt. Folk gick och trampade ner mig. Inte kul alls. Och jag kännde mig ner trampad hela tiden. Så kvällen slutade med att vi satt på Burger King och är pomfrittes och det var gott!

Sen kom Annas man och hämtade oss. Vilken man alltså! Och när vi kör in på min gata säger Anna. Linda du har glömt stänga dina fönster gissa om jag hade kallt inne hos mig. 6 Fönsteröppna och det var 6 grader ute! Kallt!

Två täcken och kläder blev det i natt. Riktigt mysigt!

Men nu till min rubrik. Jag träffade Janne nu på morgonen en stund.. Vi satt och tittade på tv och och pratade massa skit. Jag sa att jag ville till gymmet idag men att dem öppna så sent så det är inte roligt att gå till gymmet då. Då säger han Men Linda det är hur fint väder ut gå ut och spring. Nej jag orkar inte sa jag då.. Men då sa Janne Linda gå ut och spring!! Och  gissa vad jag gjorde??



Jag gick ut och sprang i 1 timme och 20 minuter! Och jag mår toppen nu! Tack Janne!

Jag har inte sprungit hela tiden då hade jag varit död men sprungit mesta dels fakitkst! och gått väldigt snabbt så jag har fått ordentlig träning idag. Det gillar jag!

Ikväll blir det lugnt och skönt. har bjudit hem lite vänner ¨på en myss kväll! Vi får se hur det blir!

Och nästa vecka kommer mamma o papap ska bli hur kul som helst! Sen kommer Marielle nästa vecka också och Sen kommer Sofie en helg och hälsar på. Det var hur länge som helst sen jag träffade Sofie så det ska verkligen bli super kul.

Men nu ska jag ringa Mamma!

Puss o Kram

Kommentarer

  • Anna säger:

    Du är så duktig gumman! tack än en gång för igår!!

    2009-09-19 | 15:38:09
  • Elin säger:

    Eyyyy JAG kommer faktiskt oxå EN helg eller det tar du som tomma ord? ;)

    2009-09-20 | 06:36:37
  • Kristina säger:

    Jag blir jämt så glad av att läsa din blogg Linda. Du är en solstråle!

    2009-09-20 | 14:41:31

Kommentera inlägget här: