Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Alla Stenar är borta

Kategori: Allmänt

Äntligen är alla stenar borta från min axlar. Känns hur skönt som helst. Ibland behöver man svälja sin stolthet och ta tag i saker. Precis vad jag gjort och det blev verkligen hur bra som helst. Sen om allting blir som vanligt det vet jag inte men man kan hoppas. Fast jag tror att allt kommer att bli hur bra som helst.

Idag är det Lördag. 12 September för fem år sedan var jag i usa vid den här tiden. Hmm ska se om jag hittar något dagboksinlägg från Usa. Se vad jag gjorde just idag.

Men idag 12 sep 2009 ska jag till Ina och äta middag. Hon har fått ordning på sin lägenhet och Josefina och jag är bjudan på middag. Ska bli jätte mysigt.

Vad har mer hänt i veckan. Ida och Åsa har varit här hos mig. Super mysigt vi gick runt i Borås hela eftermiddagen och lekte på en lekplats i Skogen =) Jätte fint väder.

Har varit på VFU hela veckan. Super kul. Barn är så roliga.

Om en månad åker jag till Egypten jag längtar verkligen.! Precis vad jag behöver känner jag.

I thinking of you!



Anna Anna Anna!

Jag hoppas verkligen din dag har varit precis som du tänkt dig att den skulle vara.

 GRATTIS ANNA OCH VIKTOR 6år tillsammans idag!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Dagen blev underbar, bättre än jag hade tänkt mig! :)

    2009-09-13 | 14:45:55

Kommentera inlägget här: