Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Ibland...

Kategori: Allmänt

Ibland tänker man inte efter riktigt utan bara göra saker för att man känner att man MÅSTE.. inte bra.. Jag vaknade idag efter att ha sovit super dåligtkänns som jag bara hostat hela natten jag ringde praktiken och pratade med dem och frågade vad jag skulle göra.Dem tyckte jag skulle stanna hemma hela veckan så att jag verkligen vilar upp mig. Så det fick bli så känns bara riktigt riktigt jobbigt en hel vecka! Men jag fixar det bättre att tänka på min hälsa än alla dagar jag måste ta igen!

Men i allfall jag vaknde vid halv sju ringde som sagt praktiken pratade med dem vid kvart över sju ringer jag Karina och frågar om hon ska till Viktväktarna och det skulle hon, hon frågade om jag skulle med. Jag tänkte efter tittade ut det regnade och inte självklart ville jag ditt och kolla hur det har gott sen jag kom hem från egypten. Jag cyklade ditt drack lite vatten innan jag gick men väldigt väldigt lita bara.. Cyklade.. Det var väldigt jobbigt att cykla men jag gjorde det ändå.. När jag cyklar ner för baken så känner jag hur allt snurrar allt blir svart jag hoppar av cykeln och ringer och frågar var Karin är hon kommer gående och jag känner så lättnad tror inte du själv förstår Karin hur glad jag blev när du kom. Där satt jag med min cykel och mådde skit sen såg jag ljuset när du kom. <3.

Vi gick upp till viktväktarna jag vägde mig. Minus 0.7kg grymt bra tycker jag! Nästa vecka ska det också bli ett bra resultat det går stadigt nedför det gillar jag =) jag ska försöka gå ner 5kg till Nyår. Jag tror att jag kan klara det! 

Tusen Tack Karin för hjälpen i morse you are my angel!

Puss och Kram

Kommentarer

  • Karina/ Karin säger:

    Jag tycker att det va starkt av dig att ta dig ut i kylan och vingla dit. Du är för go vännen. Du har en ljusblå munkjacka!!! Puss

    2009-11-06 | 17:36:20

Kommentera inlägget här: