Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Vår

Kategori: Allmänt

Det har verkligen varit fantastiskt väder idag.. Och när det är fantastiskt väder ute då blir det genast 30 grader varmt i mitt rum och idag gjorde jag verkligen samma misstag som alltid. Kom hem efterskolan åt lunch med mina goda vän Anna. Sen gick vi upp till mig. Hon målade mina naglar blev super snyggt! Sen somnade jag i Soffan.. Syre brist! Jag måste verkligen öppna fönstret när det är så varmt annars blir man trött!


Kram på er

Kommentarer

  • Carolina säger:

    Vad var det för adress till den där scrapbloggen du visade mig idag? Hittar den inte. Kram =)

    2009-03-18 | 17:27:40
  • camilla säger:

    hej mitt hjärta! vill bara säga att jag saknar dig supermycket! jobbigt att inte ha träffat dig på såååå länge! love u! pussssss ;)

    2009-03-18 | 18:24:28

Kommentera inlägget här: